What a diffrence a day make

0kommentarer

I måndags var jag inte alls sugen på att åka till gymmet och hade då min bästa träning på väldigt länge, i tisdags däremot var jag rätt taggad och hade den sämsta på länge..
Det är rätt konstigt det där med hur det kan ändras så bara över en natt.
 
Jag körde i alla fall lite ben på gymmet, bland annat 100 squats med 20 kg på skivstången.
Jag är lite sugen på att köra den där squat-challange som jag testat tidigare, men vi får se vad som händer :)
 
Sen blev det lite benpress och kalla mig fåfäng, men det kändes rätt coolt att se musklerna jobba medan jag gjorde övningen. Är det något jag har, säkert från all cardio, så är det vadmuskler.
 
 
Sen blev det lite mage, det var egentligen det enda som faktiskt kändes bra med gympasset. hmm..
 

Kommentera

Publiceras ej