Nya tankebanor

0kommentarer

Igår morse så åkte jag iväg till affären för att jag såg att mitt paket hade kommit från Fitnessguru.
Blev superglad och när jag luktade på proteinpulvret så ville jag bara dricka upp allt på en gång!
Fick även en provförpackning med protein pulver med smak av Kiwi och youghurt som jag ska smaka idag efter träningen.

Testade även att ta en One Heat på morgonen men ska jag vara ärlig så vet jag inte om något kändes annorlunda. Har i alla fall tagit en idag och ska se om det förändrar träningen något :)
 
Jag kommer att jobba 11-12 timmarspass de här två dagarna så jag har med mig lite extra matsäck. Det blir inte bara en matlåda utan även frukt och idag har jag med mig en powerbar som jag tror är supergod!
 
 
Jag tycker att det är mycket lättare att äta nyttigt de dagarna jag har tränat, för om jag äter onyttigt känns det som om jag har förstört träningen. Men jag måste verkligen komma igång med frukosten. Det är min svagaste sida..
Igår blev det i alla fall frukost trots att jag inte tränade (pga tatueringen). Det blev en härlig frukost och jag insåg att det verkligen är lättare att få i sig frukt när den är uppskärd. Tar lite mer tid att klyfta men jag tycker att det är godare på något konstigt sätt :D
 
Så äggmackor på fullkornsbröd, persika, körsbär och valnötter. Precis lagom frukost för mig :)
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej