Ny vecka

0kommentarer

Förra veckan var lång och mina tre arbetsdagar kändes som flera veckor långa.
Jag behövde koppla bort hjärnan lite och att inte uppdatera bloggen hjälpte faktiskt :)
Men nu är det en ny vecka och ett lite lugnare schema som gäller.
 
 
I fredags var jag i alla fall på gymmet och körde cardio/abs. Det kändes riktigt najs att avsluta veckan med ett sånt bra pass. Och ska faktiskt börja veckan med ett likadant pass och hoppas att det känns lika skönt som det gjorde i fredags :)
 
 
 
Måste passa på att göra en kort resension av det protein-provet jag fick med hem från Fitnessguru!
Smak av Yoghurt och Kiwi, så himla god! Jag trodde att den skulle vara mycket sötare än den var så jag blev glatt överraskad :)
Njöt verkligen av varje klunk!
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej