Morgoncardio

1kommentarer

Igår så tog jag en morgonrunda innan frukost, den blev inte så lång efter som att jag insåg att jag inte tagit allergimedicinen innan jag sprang iväg..
Så det blev inte mer än 3 km (17:26 min, 5:48 min/km, 162 cal), men jag är mest glad att jag inte kolapsade på vägen. Det är mycket pollen nu om någon undrar :P
 
Trots pollen så var det riktigt skönt att börja dagen med en löprunda, sånt vill jag göra mer av!
 
Bjussar på en flexbild ifrån igår också, bara för att det är torsdag och sånt!
 
 

1 kommentarer

Per Ekbjörn

11 Jul 2013 14:50

Men är man är form som både du och jag är så är det inget fel med att spegla sig mycket ;) eller det är det väl inte annars heller iåfs.. Några bra gym på Gotland då?

Svar: Haha nej eller hur ;) Det går inte att hålla sig borta från att njuta av utsikten liksom!Jag går på friskis, tycker det är schysst. Det är inte någon som jag känner som går där (gillar att vara ifred på gymmet) och det är sjukt fräscht :)
Malin

Kommentera

Publiceras ej