Bam!

0kommentarer

Igår fick mina guns en omgång, kändes riktigt najs. Tog en bild i farten innan jag stack till gymmet och mina armar ser gigantiska ut!
Jag körde chin ups, pull ups, marklyft, bicep curls, high pulls och press down. Haha, jag kan inte låta bli att skriva alla konstiga namn på övningarna!
 
 
 
 
 
Började passet med att köra ett riktigt svettigt cardioset, det var länge sedan jag pressade mig själv till ett sånt hårt set. 30 minuter, 7.24 km, 4:09 min/km, 315 cal.
Och det var riktigt skönt att få pusha mig själv sådär, massa endorfiner!
 
Jag körde även mage, ska börja göra det varje gång jag är på gymmet. Testar en ny grej jag har fått för mig. Får se om det ger de resultat jag vill ha :)
 
Nu är det dags att sticka iväg till gymmet innan jobbet.

Kommentera

Publiceras ej