Abstinens

0kommentarer

Börjar få lite abstinens över att inte ha varit gymmet på ett tag..
Och jag vet att det kommer dröja ett tag till, tidigast på torsdag morgon..
Jag får hålla mig till cardio tills dess. Jaja, det är ändå något!
 
Och jag har bestämt mig för att dra igång en squat challeng, vill man haka på så tycker jag verkligen att man ska göra det! Jag såg skillnad senast när jag testade den, men på grund av sjukdom så var jag tvungen att sluta ungefär halvvägs.. Den här gången ska jag göra alla 30 dagar!
 
Igår så blev det en timmes promenad, var riktigt skönt att komma ut och gå lite. Jag får ju inte anstränga mig för mycket med tatueringen så därför blir det inga löprundor..
Idag tänkte jag dock gå en två timmars promenad. Har lite för mycket energi i kroppen nu när jag inte tar ut mig på gymmet..
 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej