Mage mage mage

0kommentarer

Igår blev det först en promenad innan jag åkte in till gymmet.
Kroppen tog ordentligt med stryk ifrån min envishet i söndags.
Så det var skönt att ta en promenad :)
6.48 km blev resultatet
 
 
Sen på gymmet tränade jag magen ordentligt, 50 x 4 situps och 25 x 4 sidositups på bosu bollen. Kändes riktigt gött. Körde även lite TRX. Det är verkligen jättekul och jag ska lära mig lite fler övningar så jag kan göra det imorgon på gymmet!
 
Superseriös tjej, ser ut som att jag ska mörda någon typ. Men men :P
 
 
Körde även lite rodd för att få igång rygg och armar. Har varit fruktansvärt stel i ryggen sen i söndags så tänkte att rodd kunde mjuka upp den lite och det funkade faktiskt.
Var även kul att ro lite, var väldigt länge sedan jag gjorde det. Får bli mer rodd i framtiden helt enkelt! :)

Kommentera

Publiceras ej