HELL YEAH!

0kommentarer

Jag är löjligt nöjd med hur det gick idag på loppet.
Med tanke på att jag en kvart innan jag åkte in till Visby kände att jag inte alls hade någon lust, så är jag nöjd att jag tog mig runt :)
 
Jag startade ganska långt bak och körde helt i mitt eget tempo, jag sprang om ett par stycken som tog ut sig för hårt i början (lite som jag själv gjorde på tjejruset).
Det kändes riktigt gött att inte en enda av de jag sprang om kom ikapp mig utan att jag höll ett bra tempo som tog mig hela vägen fram.
 
Det värsta var att loppet avslutades med rackarbacken. Det namnet passar verkligen...
Jag joggade upp för halva, men sen gick jag in i en vägg. Så jag gick med raska steg och lät den sista energin gå ur mig på sista kilometern.
 
Jag trodde att jag skulle sluta på 1.10-1.15, men det blev faktiskt 57.06 och jag hamnade på plats 51 av 89.
Nöjd och kan stolt stryka av ännu ett mål på min lista.
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej