Feels good

0kommentarer

Träningsvärken smyger sig på efter gårdagens gympass.
 
Började med att powerwalka i 10 minuter, eller det var mer silly walk, benen var rätt skeva efter söndagens monster cardio.
Skönt att mjuka upp kroppen.
 
Sen blev det en hel del tid vid kabelmaskinen för att träna armarna och även tid med en barbell för att träna axlar och rygg. Det känns idag att jag gick ut precis lagom hårt.
Jag tog de här bilderna igår, mest för att kunna se förändringen som jag hoppas ska ske under den närmsta framtiden.
 
 
Efter att armarna hade fått sig en omgång så var det dags för magen.
Jag hade rätt ont i ryggen efter milen så jag bestämde mig för att göra mina situps på en bosu boll.
Det blev 150 vanliga situps och 100 "sido-situps" med en 5 kilos vikt.
Sen 3 x 30 sekunders plankan.
Jag har faktiskt inte så mycket träningsvärk i magen som jag trodde att jag skulle ha idag. Det kommer väll :P
 
 

Kommentera

Publiceras ej