Blodomloppet

0kommentarer

Imorgon är det dags att kryssa för ännu ett mål på listan.
Det är nämligen dags att springa blodomloppet (10 km).
 
Jag känner mig inte alls i form och mitt fokus har inte varit på träningen den här veckan.
Kom visserligen iväg på en 5 km tur igår, där jag ska springa imorgon, men jag ska nog bara vara glad om jag kommer runt banan.
 
Det är nämligen så att jag ska flytta på söndag, så min tid går åt till att packa.
Jag kommer dock att börja träna som vanligt redan på måndag, men just den här veckan lär vara rätt inläggs-fattig..
Skriver såklart imorgon om hur det gick, men mer än så kommer det nog inte bli.
Jag får helt enkelt se flytten som ett träningspass, massa som ska packas och bäras :)
 
 
En sak innan jag fortsätter packa innan det är dags att jobba:
Jag köpte ett par nya löpskor igår. De var nersatta och jag har suktat efter dem ett tag nu.
Vill ha ett par uteskor och ett par inneskor, så det är bara till att gå/springa in de nya snyggingarna. Mums!
 
 

Kommentera

Publiceras ej