1 veckas semester och 1 veckas allmänt slappande

0kommentarer

Det här har hänt:
 
Vecka 33 hade jag semester, jag var i Stockholm hos familjen men passade även på att prestera detta:
 
Söndag: 8.05 km, 46:53 min
Tisdag: 7.13 km, 44:24 min
Onsdag: 5.84 km, 35:57 min
Torsdag: 7.03 km, 44:36 min & 7.66 km, 01:25:11 (långpromenad med lillebror i vagnen)
Fredag: 7.08 km, 45:14 min
 
Kändes faktiskt bra att tvinga mig själv att springa direkt på morgonen.
 
 
Sen blev det en vecka av slappande och andra prioriteringar när jag kom tillbaka till Gotland och semestern tog slut. Har dessutom bara jobbat dagtid (8-16) den veckan så det var svårt för mig att få in träningen.
 
Men nu är det ny vecka och jag smyger igång med att komma tillbaka till det träningsschema jag hade förra hösten. Det vill säga träning måndag, onsdag och fredag. Jag har även lagt till ett pass på tisdagkvällar.
Mest för att komma över det där med att träna i grupp.
 
Jag har en vision om hur jag vill att min träning ska se ut i höst och jag hoppas att jag kommer att hålla hårt på den. Den innebär träning 4 dagar i veckan och 3 vilodagar. Så håll tummarna för att jag orkar hålla upp det i 4 månader!
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej